aboutchatlinksarchives


2013. május 3., péntek
LOL, oops @ 15:44

Bocsika skacok az előző részért kitöröltem az csak egy vázlat volt, nem tudom, hogy lehettem olyan béna, hogy kitettem úgyanis az csak egy sima piszkozat volt ,másik részt írok. Nekem sem tetszett, ahogy láttam másnak sem így direkt nem akartam kirakni de valahogy sikerült XDDDDD kép se volt hozzá meg cím se. Amúgy is a kövi fici már a Zelo-s lesz azt hozom hamarosan nem a Luhan-ost xDDD mégegyszer bocsi, hogy látnotok kellet. Annak a 19 embernek, annyi nézte meg XDDD
Nézzétek el nekem hogy ilyen kajla vagyok ;-;

Hamar hozom a Zelosat ~~ <3

about
welcome yeogin black, black paradise.


hi,hi~ my name is Gain and i think koreans are beautiful. *o*

"No pain, no gain, Just hold it in. No rain, no rainbow. No hurricane, tornado can ever stop me. Because the sky looks the biggest when your back is on the ground."
create &inspire.